Prețuri atractive la mii de branduri internaționale! Half Price vine la Iulius Mall Suceava

Lanțul off-price de retail HalfPrice va inaugura la Iulius Mall Suceava prima sa locație din estul ţării. Rețeaua de magazine oferă o gamă extinsă de branduri unice, inclusiv din Japonia, SUA sau Scandinavia, și branduri cunoscute aparținând diverselor segmente de prețuri, de la produse mass-market, la articole ale brandurilor premium. Conceptul se adresează unui public variat, având colecții de modă pentru femei, bărbați și copii, produse pentru casă, articole de beauty, jucării, articole pentru animalele de companie și accesorii diverse, la prețuri accesibile. Magazinul va avea o suprafaţă de peste 2.000 mp şi va fi inaugurat în prima jumătate a acestui an, odată cu finalizarea lucrărilor de extindere a mall-ului deţinut de compania IULIUS şi Atterbury Europe.

Iulius Mall Suceava aduce, în premieră regională, lanţul polonez HalfPrice, recunoscut pentru gama de branduri internaţionale disponibile, de la mărci de lux, până la fast fashion, precum şi pentru prețurile atractive și varietatea produselor. Cu o suprafață de peste 2.000 mp, magazinul HalfPrice din Iulius Mall va include o selecţie diversificată de îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și copii, jucării, o gamă destinată animalelor de companie, articole şi mobilier pentru casă, produse de beauty şi sport. 

Valentin Dobrescu, Expansion Manager CCC Group: „Deschiderea magazinului HalfPrice în Iulius Mall Suceava este o dovadă a faptului că dorim să consolidăm prezența noastră în orașele reprezentative ale României. Cumpărăturile la HalfPrice înseamnă să descoperi zilnic branduri preferate la prețurile mult așteptate. Iubitorii de shopping vor găsi articole de la branduri renumite în întreaga lume, produse din categoria luxury, dar și produse de la producători de nișă, la preţuri pentru toate bugetele”.    

Cu peste 100 de locații, în 14 țări, HalfPrice promovează conceptul off-price, ceea ce presupune prețuri pentru toate buzunarele, reduceri frecvente la diferite categorii de produse, articole de marcă la un preț mai mic decât decât cel sugerat de producător în România și/sau în lume şi o gamă diversă și unică de articole. 

Colecțiile pentru femei, bărbați și copii includ atât piese vestimentare de la branduri care pun accentul pe confort și stilul urban, dar și vestimentație office sau pentru zilele speciale. Gama Luxury oferă piese unice de la branduri renumite, având cel mai bun raport calitate-preț, indiferent de sezon. O varietate de accesorii, cum sunt gențile sau pălăriile cu logo-ul unor branduri apreciate, dar și pantaloni, treninguri, topuri sport, jambiere, echipamente și alte accesorii pentru diferite activități sportive se vor regăsi în colecțiile HalfPrice. 

În secțiunea dedicată produselor pentru casă, magazinul aduce produse originale pentru bucătărie, pentru iubitorii de plante sau spa, mic mobiler, decorațiuni și textile. Clienții vor mai găsi în magazin jocuri educaționale și arcade, animale de pluș, seturi de joacă creative, produse de beauty, dar și  gustări pentru mese rapide.  

Extinderea Iulius Mall va aduce branduri și concepte de entertainment cu prezență unică în regiune. Suprafața închiriabilă de 60.000 mp va mai include restaurante de tip drive-thru, un centru de fitness, servicii utile, cafenele și gelaterii. În plus, vor fi amenajate alte 1.000 de locuri de parcare, 25 de stații duble de încărcare pentru mașini electrice, precum şi spații verzi pentru relaxare și evenimente în aer liber.

Despre HalfPrice

 

HalfPrice este cel mai nou brand al Grupului CCC și este singurul retailer care operează în industria off-price. Primele magazine au fost deschise în Polonia, în mai 2021, iar până în 2023, grupul avea prezență deja în peste 100 de locații, din 10 țări. Rețeaua de magazine oferă o gamă largă de branduri unice, inclusiv din Japonia, SUA sau Scandinavia și branduri cunoscute aparținând diverselor segmente de prețuri, de la produse mass-market la articole ale brandurilor premium. 

 

Despre IULIUS

 

Compania IULIUS este dezvoltator și operator real estate specializat în proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valoarea investiţiilor realizate în România depăşeşte 1,2 miliarde de euro.

Portofoliul său cuprinde peste 310.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), rețeaua națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și proiectele Family Market din Iași (Miroslava și Bucium). Proiectele sunt lidere de piață la nivel regional și înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite.

În doar zece ani, compania IULIUS s-a impus drept unul dintre cei mai activi dezvoltatori și operatori de spații office clasa A, construind, sub brandul național United Business Center, poluri regionale de business și comunități creative multinaționale, în trei centre universitare importante ale României – Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. În total, 15 clădiri verzi, cu o suprafață totală de peste 242.000 mp, în care sunt prezente peste 142 de birouri de companii, unde lucrează peste 29.500 de angajați.

Până în prezent, IULIUS a realizat 13 hectare de grădini urbane, amenajate cu peste 80.000 de copaci și arbuști, însumând investiții ce depășesc 18 milioane de euro. În total, valoarea investițiilor de utilitate publică depășește 190 de milioane de euro, incluzând facilitățile pentru comunitate, parcurile și soluțiile de infrastructură.

Compania IULIUS are în dezvoltare două proiecte mixed-use de reconversie urbană, la Cluj-Napoca şi Constanţa, investiţii estimate la peste 1,3 miliarde de euro.