„Pentru localnici”, revista care dă voce antreprenorilor locali și care prezintă povești de succes din Regiunea de Nord-Est a României își lansează un nou număr.
Miercuri, 25 octombrie, începând cu ora 16.00, la Camera de Comerț și Industrie Suceava, va fi lansat cel de-al șaptelea număr al revistei „Pentru localnici”.
Revista „Pentru localnici”, este un proiect inovator susținut de rețeaua radio Viva FM, având ca scop promovarea și încurajarea consumului de produse și servicii locale pentru a sprijini o economie locală sustenabilă. Revista cu un tiraj de 3000 de exemplare, este distribuită în diverse locuri publice și evenimente de afaceri locale și a ajuns la cea de-a 7-a ediție.
Fiecare număr al revistei prezintă antreprenorii locali și povești de succes din regiunea de Nord-Est a României, aducând împreună oamenii de afaceri, autoritățile locale și comunitatea pentru a promova valorile și inovațiile locale. Scopul este de a susține consumul de produse locale și de a dezvolta o comunitate conștientă de importanța economiei locale.
Asociația „Pentru Localnici” anunță că la evenimentul de lansare vor fi prezenți mulți dintre cei care și-au spus povestea în edițiile anterioare ale revistei, reprezentanți ai mediului de afaceri, reprezentanți ai Primăriei Municipiului Suceava, ai Consiliului Local Suceava și ai Camerei de Comerț și Industrie din Suceava.
Primul număr al revistei a fost lansat în urmă cu cinci ani și a avut o misiune clară încă de atunci: încurajarea consumului de produse și servicii locale.
„Îndemnul nostru este să cumpărăm unii de la alții, să contribuim cu toții la proiectul de conștientizare a importanței consumului de produse locale și să vorbim despre asta. Am creat acest eveniment pentru a ne întâlni într-un cadru informal, pentru socializare, pentru a vă povesti ce am realizat, ce planuri de viitor avem, dar mai ales pentru a găsi împreună oportunități de dezvoltare”, adaugă Petru Gherman, președintele Asociației “Pentru Localnici”.
Echipa „Pentru Localnici” este formată din peste 20 de profesioniști cu experiență în mass-media, comunicare și marketing, determinați să sprijine producătorii locali și să promoveze valorile comunității.
Proiectul este realizat în asociere cu Municipiul Suceava și Consiliul Local al Municipiului Suceava.