VIAȚA BATE FILMUL, KOVIDUL BATE FESTIVALUL
…dar
GURA BATE KURU !
Numa’ bine ce s-a întors din oleacă de concediu în Deltă, după ce lăsase baltă cercetările istorice despre curpănul unui medic vestit din Suceava, dovedind încă o dată cât de mult contează la dumnealui, gâza, valoarea de întrebuințare a omului care trăiește în preajma sa, că a și sunat goarna de război sau de diversiune, mă rog, ca să atragă dujmanii în mlaștini, în lunci, în ceață, apoi să treacă cu caii, rămași șomeri, de la Festivalul Medieval, peste ei, să le scoată bleascul și mai multe nu, zice ăl bătrân, că să-i fi furat acei dujmani-uriști cca doauă festivaluri, lăsând și Bucovina fără cultură, deoarece ei așa nu se mai joacă, își iau sculele de la sculăria borâtiv-micționaristă din șanțul Cetății de Scaun și pleacă, unde anume?
La Cluj-Napoca unde festivalurile sunt mai zemoase și mai serioase, nu ca în acel „oraş de proveniență şters” despre care abulicul Andi mai zice, la rândul său, „ceva” ziceri, precum că:
„…că am ajuns să punem orăşelul ăla uitat de lume (dar nu de concerte populare), cumva, pe hartă…”
Orășelul uitat de lume, unde s-a născut titanul muzicii rock, care n-a băut, n-a mâncat, nu s-a drogat, încât îmi vine să-i zic ceva cu trimitere gratuită la zona inghinală a rudelor apropiate, în sensul că, și tu, brutus mic, ne pui pe hartă, ezact ca tac-tu, în asociere cu politrucul cu care vă mușcați, acum?
Deci noi, în limitarea noastră specifică de „presă alternativă” (??? de unde o fi scos-o și pe asta, așa au stabilit ei-în-de-ei ???) credeam că pe titular, adecă pe gâza, să-l fi ajuns anumite imprecații ale celor injuriați/insultați de cătră dumnealui și să fi plecat în concediul care se dă pe la u.m.-uri, cel din urmă, înainte de decernarea ordinului „A Treia Cizmă”, cu scame, a treia, și anume în kur, cum, desigur, ați înțeles și dvs…!
Că amorțise între birnici și rufeturi pe gazeta sa de perete, apoi a venit acea vizită în Deltă, a pus el nește multe poze cu nește multă apă chioară, deoarece dumnealui posedă, sporadic, anumite rafinamente estetice care scapă percepției vulgului neinstruit și, brusc, a început să se răstească la binefăcătorul său pe trei mandate și două derogări, îngerul său păzitor, acoperitorul de furtuni cu peptul său lat de gauleiter!
Care a devenit, nomen odiosa, „despot cultural”, iaca așa:
„..Deși există un Centru Cultural al Bucovinei, bugetul pentru cultură nu există ca atare, manifestările culturale aflându-se la cheremul lui Gheorghe Flutur, care a prins două mandate de despot cultural și nici unul de președinte al Consiliului Județean Suceava. Ca să-și facă voia, s-a înconjurat de slugi obediente, alcătuind un consiliu de administrație și o comisie de disciplină din care nu fac parte organizatori de manifestări, ci tot felul de indivizi care confundă autoritatea scăunelelor de slugi cu competența de a avea slujitorii culturii la cheremul lor. Tot felul de pădurari pensionari, de nepoți și nepoțele ale slugilor lui Flutur, au fost angajați pe șestache și „lucrează” de la domicilii, unde își văd de ale lor, care nu au nici în clin, nici în mânec de-a face cu creația…”
Ba i-a mai pus și această imagine ridicolă, de lele cu perelina în cap:
…că stai și te întrebi: da’ până acuma nu ai știut, până să se voteze acest buget al CJ, cu secțiunea pentru Muzeu, acolo unde aveai dumneata mișmașurile cu ursul, că Flutur este un despot cultural? Când te-ai prins?
Pentru că iată adevăratul motiv:
(…vezi pozițiile 59-60, unde scrie negru pe alb că festivalurile voastre vor fi „on line”…)
Și mai e ceva acolo care, presupunem noi, v-a dat fiori, la întoarcerea din concediul celei de-a treia cizme:
Acolo scrie pur și simplu, la poziția 60, că este „Festivalul Internațional de Rock”, ediția on line, punct !!! Nu BRC….
Să aibă asta legătură cu toate mișmașurile și încălcările legii în legătură cu finanțarea dubioasă a unei manifestări culturale dubioase, a unei asocieri de persoane fizice, Gâză&Sohn, care a devenit publică prin eforturile inclusiv ale ZDB? Că aveți a-i reproșa domnului Flutur ( cu care, observăm cu oarecare satisfacție -uristă, gâza se trage acuma de brăcinar și îl tutuiește ca pe vărul său de la Mereni, pe Volga, deci, Flutur, pur și simplu, în ideatica sa kufurindă, nu mai este domn, semn clar de război civil între grade și băști cu țumburuc (ca antenă) & găști închinate, în vederea procurării unor foloase, pentru sine sau pentru altul!) deci aveți a-i reproșa lui Flutur că nu și-a împins umbrela sa protectoare și anul ăsta, să fi lăsat, cumva, deschis robinetul, că doar nu era foc, acuma să moară de sete și de foame cultura suceveană a rock-ului raional?
Sau are legătură și cu asta:
…care este un fel de document (până la urmă chiar este!) scanat și publicat din colecția de documente înaintată de grupul de neoprotestanți ce contestă vehement, în fiecare an, festivalurile gâziste, este drept, folosind argumente grotești, hilare, docoment din care rezultă fără echivoc că Ion Drăgușanul este deținătorul legal, împreună cu fiul său („Sohn”…) al brevetului cu nr. 160417 emis de OSIM prin care dobândesc exclusivitatea mărcii Bucovina Rock Castle, ceea ce implică, cu necesitate, că statul român prin diferite entități ale sale a finanțat un mișmaș privat, prin CJ via CCB și Muzeul Bucovinei, adecă a băgat bani publici, să fie acolo, la buzunarul lor, cel mai grosolan în anul 2018!
Că numitul Gâză-Drăgușanul, funcționar la stat (asimilat funcționarului public) cu două derogări date la mila partidului pentru lăutari fără studii, promovează acțiuni culturale care sunt pliate pe marca sa exclusivă, se autofinațează din bani publici, ba îl mai și plesnește pe fiul săul, consumator și deținător de droguri condamnat definitiv de către o instanță din România, ca director artistic și chiar membru al juriului, după cum dzicu unii!
Ba chiar și cu nește zicăleandri, aflați cu slujba la Ansamblul „Ciprian Porumbescu”, la CCB, și cu drujba la pretenul Gâză, cu care fac spectacole pretenești, mai bune decât cântatul pe la nunți, ei făcând concurență neloială sistemului din care fac parte, ai cărui salariați sunt, în timpul programului, cu rufe/bulendre ieșite dintr-un coșmar gâzist și cumpărate pe banii CCB de la alt preten al său, cu cca 1000 lei una buc. anteriu, bani buni, cu care basarabenii hămesiți zicăleandri ar fi putut cumpăra costume armani pentru tot neamul lor, de la Kiș’now!
Că, dzicu aceeași, să se fi speriat inclusiv și ursul, zgândărit în chestiunea spadei contrafăcute, să nu iasă la iveală și toată putoarea de la temelia celor două festivaluri bulendriste, practic, și ele, surori gemene cu cele de prin Ukraina vecină, cum ar fi HOTIN FEST, de exemplu…
DOUĂ PRECIZĂRI DE ETAPĂ, sincere, fără valoare de strâmbe, așa:
1. Este cazul să precizăm, în repetare, că demersurile noastre de până acuma, cele care se referă la așa-zisele: „Festival Medieval Ștefan cel Mare” (bulendrist…) și ”Bucovina Rock Castle” nu au nici o legătură cu groteștile și hilarele proteste ale grupului de neoprotestanți, fundamentaliști religioși, care l-au băgat în boale pe domnul Flutur (convențional și instituțional noi nu-i contestăm calitatea de „domn”, ba îi mai și atribuim, în stil „pafletard”, recunoscut chiar și de gâză, și pe aceea de Gauleiter, care este un rang de sorginte germană, încă recunoscut în arealul german, de la „gau”+„leiter”, veche unitate administrativ teritorială – Torgau, Pinzgau, de exemplu, conducător de gau…)
Că sunt hilare, este și foarte ușor de demonstrat, iaca, din protestul publicat pe site-ul CJ, cum l-au încadrat juridic, la judecata fără drept de apel, prin ce proceduri ale lui Dumnezeu, iaca:
„ III) Cerem in Numele Lui Dumnezeu, a bunului simt, a Moralitatii Publice, a valorilor crestine-biblice si traditionale romanesti, ca pt ca in anul 2020 sa nu se mai dea nici un cent de la ambele bugete, mentionate mai sus, bani publici, pt „Bucovina Rock Castle” si pt Concertul „Bucovina Rockfest” ambele desfasurate pana acum la Cetatea de Scaun Suceava in luna August la interval de doua saptamani. Inadmisibil !!! Veti raspunde inaintea judecatorului Suprem-Dumnezeu pentru procesul de, demonizare treptata a Municipiului si Judetului Suceava. V-am dat pe mana Lui Dumnezeu prin rugaciune si post. Pana acum ati dat dovada ca NU aveti frica de Dumnezeu si rusine de oameni. Va rugam sa cititi din Biblie, Pilda judecatorului nedrept din Evanghelia Luca 18 v 1-8.”
Solicitările acestora, fără a le mai dezvolta, se îndreaptă însă și asupra unor genuri muzicale a căror interzicere și ostracizare o clamează, a unor acțiuni culturale, ba chiar și împotriva unor acțiuni de promovare a unor interese publice în materie de sănătate a populației, vaccinările, în speță, acestea din urmă fiind apanajul delirului din acest an, al cererilor lor din 2021.
Precizăm că nu avem de-a face cu aceste manifestări ale unui fundamentalism desuet, rebut social dogmatic, care nu poate fi însă nici interzis nici îmbrățișat, demersurile noastre au vizat întotdeauna încălcarea legii prin organizarea unor manifestări de calitate îndoielnică în incinte protejate legal, ale unor monumente istorice clasate, încă neepuizate arheologic, ale unor adevărate blasfemii și insulte, profanări, aduse unor simboluri ale istoriei naționale, ale culturii poporului român.
Genul muzical profesat, manifestările grotești, pogo-pogo, despre care putem să pretindem că sunt de mâna a doua-a treia și chiar putem demonstra lesne, nu ne preocupă, afinitățile culturale ale fiecăruia reprezentând un drept asupra căruia noi nu avem a solicita nici o cenzură!
Noi însă facem parte, este drept, din rândul celor mai numeroși decât oricare teen-ageri boncăluitori și micționari-borâtori din șanțul Cetății de Scaun a Sucevei, adică a celor care respectă simbolistica sacră a monumentelor, care nu participă la meeting-uri și acțiuni violente, care nu dau la cap și nu amenință cu represalii, noi suntem majoritatea tăcută a celor care iau în serios istoria dar și limba română, care au și promovează anumite standarde din care respectul față de celălalt se află pe primul loc!
Tocmai de aceea, noi nu putem accepta ca un monument istoric încărcat de uriașe semnificații și cu o simbolistică națională imposibil de contestat să fie supus, an de an, unor agresiuni organizate și finațate din bani publici de către impostori și sfertodocți care, dealtfel, și-ar putea promova valorile exclusiv mercantile și de epigonism păunescian doar câteva sute de metri mai încolo, pentru a se putea prevala, să zicem, de sporul de notorietate pe care îl conferă monumentul istoric Cetatea de Scaun a Sucevei.
Facem această precizare nu numai pentru neoprotestanții fundamentaliști ci și, de exemplu, pentru unii rătăciți laici, cum ar fi domnul Boby Cușnir care, la o ședință cu scântei la care au participat și neoprotestanții de mai sus, în care aceștia atacau cu mijlocele pe care le au la îndemână Festivalul Bucovina Rock Castle, a considerat necesar să precizeze că el nu poate altfel decât să voteze pentru varianta de BRC aflată pe rol și contestată, deoarece el iubește rockul, el ascultă rock în mașină dar a și citit undeva că rockul influențează pozitiv nivelul IQ-ului !
Ceea ce implică, cu necesitate că nu are nici o legătură ascultarea muzicii rock în mașină cu grozăvia din șanțul Cetății, cât privește chestiunea cu IQ-ul, e de discutat, domnul Cușnir mai are de ascultat mult rock…
Ca să nu mai spunem că este și o înțelegere deficitară a rolului opoziției, chiar la nivel local, a cărei menire nu este aceea de a se îmbrățoșa cu puterea ci tocmai de a procura unghiuri inedite de abordare a relității, în consens cu aceia care îi votează și îi trimit prin diferite așezăminte reprezentative, înspre care se pot deplasa, opțional, cu trotineta!
Deci, noi nu solicităm interzicerea unui gen muzical, fie el și de mâna a doua, noi solicităm respectarea unor valori și simboluri cu care niște impostori nu se pot intabula și pe care nu le pot exploata comercial, anexându-le la sinecurele unor fideli.
2. Aici e aici!
Pe gazeta de perete a lui gâză apare un comentariu preluat, cred, de pe facebook-ul lui Andi, în care acesta își dă în petec într-o manieră jenantă, penibilă, pentru el nu există nici un cuvânt, nici un standard al imposturii care să-l caracterizeze, sfertodoct nu poate fi, iar mai jos de asta ce poate să fie??
Dar, solidarizarea fiului cu tatăl nu poate fi nici atacată nici persiflată decât în anumite condiții, care vor fi arătate mai jos! În discuție intră recunoașterea unei valori care îi este străină lui gâză-senior, respectiv cea de pietate filială, adică a respectului datorat de către copii părinților lor în orice circumstanțe, chiar penale, în care și reciproca este valabilă, aceasta fiind o normă de conduită socială de necontestat și perfect agreată!
Acuma, când adie un abur de tămâie și de cădelnițare a finalului mârlăniei gâziste, noi nu putem proceda, cu titlu de represalii, așa cum a procedat acesta, când a încercat să tranșeze un conflict generat de el însuși cu insulte și atac la persoane, prin implicarea copiilor minori ai prezumptivilor săi dușmani, cărora le-a invadat spațiul intim cu insulte la adresa părinților lor, cu bulversarea inocenței unor copii cu proceduri de cazarmă infestată de mârlănie și efecte secundare ale nesimțirii… Știe gâza despre ce este vorba, nu vă faceți probleme!
Însă, beizadeaua impostorului este, de-acuma, om matur, la vârsta pe care o are răspunde în nume propriu, astfel încât, fără a-i contesta dreptul, chiar obligația, de a-și apăra tatăl și lucrările sale, trebuie să-i spunem răspicat anumite cuvinte cu valoare de punere la punct, de restabilire a unei ordini morale minime a discursului din spațiul public, deci:
Domnu ‘ Andi, nu noi v-am procurat calificativele de consumator și deținător de droguri, cum păreți a pretinde, ci o instanță judecătorească, printr-o hotărâre definitivă, prin care ați fost condamnat penal, cu suspendarea executării pedepsei și cu un termen de încercare, ceea ce implică faptul că societatea s-a comportat față de dvs. cu un dram de milă, așa cum se cade să se întâmple cu un om tânăr, supus greșelilor!
Dar o condamnare penală râmâne ceea ce este, un stigmat social care trebuie luat în serios și asupra consecințelor căruia nu trebuie să insistăm noi… Atunci când mai urcați pe scenă spre frecarea mentei și gâdilarea strunelor, este bine să nu uitați și, mai ales, să nu atribuiți altora păcatele laice ale dvs! Acesta este un sfat pretenesc și gratuit.
Apoi, când invocați situația de mai sus, interpretând-o în dorul lelii, dupe cum vă sună apa-n cap și amfetaminele în rărunchi și-n buzunare, așa:
„ …care m-a uns pe mine traficant de droguri, un veritabil Pablo Discobar de Suceava.”
…ați voit să spuneți, cel mai probabil, PABLO ESCOBAR, deoarece așa îl chema pe renumitul traficant de droguri columbian, aflat acuma la zbârnă, în SUA…
DISCOBAR poate să fie, credem, unitatea culturală of Cluj-Napoca pe care o frecventați dumneavoastră & fârtații, adecă acel loc de pierzanie în care se debutează, un fel de preview al muzicilor promovate, inclusiv în șanțul Cetății de Scaun, din acel oraș în care nu se întâmplă nimic, cum duios ați observat dvs., încât a trebuit să reveniți, să lăsați pentru câteva clipe discobarul și să puneți la cale, la SFM, la o baută, starea culturală a micului și ștersului oraș nesemnificativ Suceava, să-l puneți pe hartă, cu concursul tătânelui dar și al marelui confectioneur de spade identic naturale, pretenul Ursu!
Veți ști, de asemenea, că pluralul de la „piedestal” este „piedestaluri”, norma în materie fiind oferită de dicționarele aflate pe rol ale limbii române… Afară de situațiunea în care nici dvs. nu recunoașteți valoarea dicționarelor, precum autorul dvs., Gâză-senior, caz în care nu mai insistăm…
Chiar dacă scrieți pre limba de pe facebook, împrejurarea că discursul dvs. (în sensul cel mai larg…) a ajuns în spațiul public al lecturii, cel destinat tuturor, incumbă pentru dvs. obligații de la care nu puteți face rabat, fiind încă prea tânăr pentru a poza în „martir” și „mărturisitor” maltratat , persecutat, de către „presa alternativă”, formulare pentru care eu v-aș conferi un premiu pullitzer pentru voioșie, ca lubrifiant al tâmpeniei literar-artistice, în statul de drept al unei cârdășii cu bască…
Deoarece, fie că ați comis această figură de stil intenționat, fie că nu, dvs. ați lansat pe piață această formidabilă formulă corespunzătoare unei stări de fapt consacrată în drept, din care rezultă că noi și ai noștri (adică dvs.&asimilații..) scrieți în presa cea bună, normală, în timp ce dujmanii dvs., ai rock-ului de șanț, ai tătânelui dvs. precum și ai gărgăunilor dvs. scriu, vezi bine, în „presa alternativă” !
Halal ! Muzica și să se cinstească masa și cumetrii cu sinecure și sinecurele, cât încape, precum și o căruță de gunoi, din partea nașului, să fie!
Mai semnalăm fabuloase semne ale integrării dvs. în arealul clujean, no:
“ceva puțoi şi-a găsit să cheltuie prin taică-su banii statului”
„…mai organizase ceva festivaluri…”
„.. am ajuns să punem orăşelul ăla uitat de lume (dar nu de concerte populare), cumva, pe hartă…”
„…Domnul Gheorghe Flutur probabil abia aşteaptă un motiv bun să scape de noi şi, uite că a venit! Cu toată imparțialitatea pe care aş vrea să i-o ofer, mi-e greu să cred că un politician adânc îmbibat doar în evenimentele folclorice pe care le împinge la înaintare de tip “hop ţop, să pornim la joc” nu vede în acest context şansa de a se descotorosi de noi şi de a se alinia la sfânta doctrina a fiţuicii media care m-a uns pe mine traficant de droguri, un veritabil Pablo Discobar de Suceava…”
Dar când ați observat dvs. în asociere cu factorii progresiști de la Cluj că „în orășelul acela șters, uitat de lume” erați, de fapt, persecutați de un „politician adânc îmbibat doar în evenimentele folclorice” ?
Deoarece domnul Flutur, deschizător de hore și frecator de podele pe la balurile ale gospodarilor, cu gospodării făcute la cules de hasmațuki&spragel la Germania dar și din șters la kur moșnegii zaharisiți ai UE, merită acest update pretenesc din partea:
„…Drăguşanii ăştia făcuți să conducem lumea. Un fel de iluminați de pe strada Mărăşeşti (rolling eyes)….”
Ca să nu o mai lungim și să închidem această paranteză cu precizări, să rezumăm în stilul și cu gramatica domnului Andi, în sensul că faire le bien, it’s fuck mother, în franglais, zicem, că cine are de priceput – pricepe…
Revenim la corpul discuției, deci la revolta mârlanilor-seniori împotriva făcătorilor lor de bine, cărora le descoperă, brusc, spontan, instantaneu și fără veste, defecte majore cu care au cohabitat fără probleme, până la cotoioasa pandemie care s-a instalat perfid și la locul lor de muncă, în șanțul Cetății de Scaun a Sucevei, și nu mai pleacă de-acolo, umblându-le lor la bani și la onoare, în acest oraș șters, în care nu se întâmplă nimic, astăzi și mâine, amin!
Și în care „presa alternativă” , (🤪🤣🤣) -uriștii, ”conjurationum fecerunt”, adecă au pus mână de la mână și au făcut o conjurație cu odiosul Flutur, caracterizat, mai în urmă cu câțiva ani, drept „nazist”, pe vremea în care gâză combătea din campusul PSD-Mârzac, plătit cu moneda virtuală COMINCO-IN!
„…Prin urmare, protestez public şi sunt gata să mă las dat dracului la pensie şi, împreună cu mine, vor deveni amintire şi Bucovina Rock Castle, şi Zicălaşii. Şi alte lucruri pe care le-am trudit de-a lungul vremii, inclusiv respectul impus faţă de scriitori şi artişti plastici din Bucovina, prin zilele artelor lor, vor lua sfârşit. În mod firesc, ar fi trebuit să dau un telefon, dar nu am dreptul să mă umilesc în faţa lui Gheorghe Flutur, care să-mi rânjească oblu, spunându-mi sec şi preocupat: Anul ăsta, nu!”
Rețineți formularea șerpească: „…sunt gata să mă las dat dracului la pensie…”, din care rezultă multe, inclusiv că el ar fi plecat la pensie, după cum îi cerea legea, ar fi lăsat dracului și efectul financiar al derogărilor de studii, dar n-a fost lăsat, având dumnealui misie grea, anume să susțină cu umărul său muncit șopronul șubred la culturii sucevene!
Să rămână acuma, când el 90% că pleacă „dracului” la pensie pe seama lui Barbă, cel cu mască (!), dar și a unor superenigmatici -uriști, bazându-se dumnealui pe cercetările detectivistice în care excelează când îl apucă anumite puseuri de deficit excesiv de IQ sau când anumite sechele de la mușcaturile de vacă neagră îl muncesc, așa, impromptu, sau când, ca tot omul, mai are zile negre, în care nu se află în cele mai bune ospicii și duce lipsă și de pertractări, dintre cele care mai veselesc omul și îl și destind, spre cele necesare, mai ales în cultura mare!
Ceea ce ne miră foarte, mai ales că bugetul CJ în secțiunea care îl interesează pe dumnealui este public, știa, este și foarte greu de admis că i se putea crea o nouă situație de favoare, de discriminare pozitivă, adecă să-i fie permis un pogo-pogo total, într-un spațiu restrâns, în care pogo-nicii să se fi dat cap în cap și ușor atinși de iarbă dar și cu masca pe bot, între două sesiuni de micționare pe ziduri!
Însuși Ursu, pe care îl scoate acuma la înaintare, s-a pronunțat, față cu avântul domnului Barbă, care ieșise cu bărbile sale și anunțase o re-deșteptare a Festivalului Medieval, așa, atenuând total entuziasmul bulendriștilor:
„ Fiind un eveniment important necesită și o sumă de bani foarte importantă. Ori, banii din bugetul de stat ar fi incorect să-i bagi într-un eveniment la care nu poate participa decât un public limitat”
Iar Zicălașii, față de „teroarea” cercetărilor disciplinare, să fi aruncat ei bulendrele-fantesie și să se fi întors la prima dragoste, la Ansamblul Ciprian Porumbescu, care, totuși și cât de cât, este trecut pe cartea de muncă, că nunți să fie, ehei !
Noi însă, cu titlu absolut gratuit, o să-l consiliem pe quasi-domnul Gâză și o să-l învățăm de bine, să nu-și strice ultimul concediu al celei de-a treia cizme, și anume al cizmei în kur!
Mai bine, zicem noi, însă dumnealui va face cum vrea, să-și sporească erudiția sa de largă recunoștință raională cetind și mai multe cărți! Noi îi recomandăm, călduros, două:
Ambele pot fi procurate on line (precum festivalurile exilate ale lui gâză…) de pe site-ul ANTICARIATNOU.
Nu este nimic insinuant, de aia precizăm: prima carte are un autor pe care, cu puțin efort, se vede că îl cheamă VULCAN! Noi credem că este vorba despre o persoană juridică, nu fizică, nu mai insistăm asupra incidenței biografice a acestei entități…
A doua carte are legătură cu o amintire evocată de către domnul Gâză, cea în care un preten al dumnealui, un anume Cojocaru, l-a întâlnit pe Stalin, în 1956, Stalin să-l fi confundat pe Cojocaru cu fiul său, mort în prizonierat, la nemți, că l-a strigat, chiar,: „Alioșa, idisuda, na guleai !” că ar fi participat la o petrecere („pertractare”!) cu Stalin și cu nelipsitul Budionâi, mareșal al URSS care juca pe masă, cu decorațiile pe pept, desigur! Episod evocat în paginile acestei publicații (ZDB), cartea i-ar fi utilă, poate găsește dumnealui explicații, că cum să-l fi întâlnit pe Stalin în 1956, deoarece dăduse el colțul chiar în 1953 iar pe fiul lui Stalin, prizonier la nemți, îl chema Iacov, Iașka, cum cum ar fi…
Iaca un indiciu suplimentar, pentru deslușire, cum arăta Iakov, fiul lui Stalin, în prizonierat:
Această lucrare pafletardă, presupus -uristă de către gâză, nu se poate însă încheia fără acel tribut adus sensibilității artistice a domnului răsculativ, spre mângâiere și înmuiere, așa:
În atenția unui despot cultural, Flutur, dar și a unui domn Barbă, care poartă mască, așa:
I. CĂTRE DOMNUL FLUTUR
Sfetnicii te-au învățat să scrii
Cu oi pe dealuri și să faci
Statui de gheață la femei penale,
Dulci ministrese, excelând în craci
Dar, vai, ai trei mandate și nu știi
La Gâză – când e scuipat, când osanale…
II. CĂTRE DOMNUL BARBĂ, doar o imagine:
III. SPRE DOMNUL GÂZĂ, CU NERVI DE VARĂ
Balada unui creier și mai mic – după Mihai Beniuc:
„De vrei să-i dai partidului ce-ţi cere,/ tu ţara ta iubeşte-o cu putere,/ dă-i fier, cărbune, sare şi bucate,/ dă-i inima ce pentru ţară bate…”
De vrei să-i dai lu’ Gâză ce îți cere
Dă-i, prima dată, derogare și putere
Dă-i festival, să se intabuleze, ca să zbiere,
Șanțul Cetății, rente viagere,
Dă-i CCB și BRC, lasă-l să spere,
Boncăluind, că face avere!
Dar ține și-o batistă-n buzunare
Că când stă dumnealui prea mult în soare
El dă cu barda-n Dumnezeu și-n orșicare
I-ar pune orice întrebare
Cu titlu de insinuare
Scuipă, rage, pleacă-n pensionare…
Și ține minte tot ce împreună
Ați săvârșit sub clar de lună
Însă el nu ar vrea ca să le spună
Dar n-are încotro – nu el, lumea-i nebună,
Duios, timid, el doar le-adună
Să ți le scuipe, cu titlu de arvună,
Că doar răspunderea-i comună!
Anume, ori mă lași cu ale mele
Să scot eu și cu Andi bani pe ele
Intabulat pe șanț, pe harțapele
Ori vei simți unele consecințe grele
Că nu-s nici eu vreun pui de lele
Fără protecție de grade, stele…
Mai dă-l în ****a mă-sii de kovid
Să nu mă puneți voi cu spatele la zid
Căci între azimă și blid
Am și eu cartea marelui partid
Care o fi acuma mai solid
Să spun eu tot, într-un denunț sordid!
La pensie eu nu mă duc în veci, amin!
Acuma, cât mai e cerul senin,
Ș-încă mai am rezerve de venin
Să mă plătiți numai în bani peșin
Ca să aveți și armonie în cămin
Dar și-n politică un oarece destin,
Vă spun: banii pe masă, e paharul plin!
Pentru că descoperim infractori în timp ce râdem și cântăm, iaca… 2 melodii bune!
Pentru alte detalii, click Aici! portofoliul infracțional
Fiți cu ochii pe Noi, pentru că noi vi-i deschidem! ZDB Like AICI!
Dacă nu citești la timp, înțelegi prea târziu!
”unii citesc și adorm,
alții citesc și se trezesc…”
Redacția ZDB: Mugur Ciumică